ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی مقابل چادرملو اردکان شرکت کرد. ساکت الهامی که با صدای غمزده صحبت می‌کرد استعفای خود از هدایت نساجی را اعلام کرد.

ساکت الهامی

به گزارش همشهری آنلاین، ساکت الهامی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که در استان یزد هستم و خوشحالم تیمی مثل چادرملو در لیگ برتر است تا بچه‌هایی مثل شما اینجا باشید. قبل از هرچیز این برد خوب را تبریک می‌گویم به چادرملو، کادرفنی‌اش و مسئولین استانی که شرایط میزبانی را فراهم کردند. تماشاگران خوب یزد را دیدم و فوتبال ما به همین هواداران زنده است. خسته نباشید می‌گویم به تیم خوب داوری بابت قضاوت‌شان.

او در مورد تیم نساجی گفت: از بچه‌های خودمان تشکر می‌کنم گه زحمت کشیدند و هرچه در توان داشتند گذاشتند. این طبیعت فوتبال است. من این شرایط را درک می‌کنم. فراز و نشیب‌های فوتبال همه جا هست و خیلی از این باخت ناراحتم. نه به خاطر اینکه حق تیم چادرملو نبود بلکه به این خاطر که فکر می‌کنم بچه‌های‌مان خیلی زحمت کشیدند و من نتوانستم این شرایط را فراهم کنم که امتیاز بگیریم.

او در ادامه اینطور استعفایش را اعلام کرد: یک ناراحتی و یک معذرت خواهی از آقای حدادیان، رفیق و برادرم دارم. خیلی سختم است که این جمله را بگویم. من شکست را می‌پذیرم. مقصر خودم بودم. مسئولیت تیم با من است. از بچه‌ها که زحمت کشیدند در رختکن تشکر کنم و این جاهم تشکر می‌کنم. شرمنده آقای حدادیان دارم. دو دفعه قبلی توانستم شرایط را درست کنم و این دفعه نشد و از همین‌جا اعلام می کنم این آخرین روز من در تیم خوب نساجی بود. برای‌شان آرزوی موفقیت دارم و انشاالله در ادامه راه موفق باشند و آن صلابت و ثبات همیشگی را داشته باشند.

الهامی در پاسخ به اینکه هفته چهارم برای رفتن زود است گفت: طبیعت فوتبال اینطور است. شما مسیری را می‌روی که فکر می‌کنی درست است ولی می‌بینی خیلی زودتر از مقصد به خط پایان می‌رسی‌. این بالا و پایین‌های فوتبال همیشه هست. من ناراحت برای آقای حدادیان هستم که نتوانستم به عنوان رفیق این مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانم.

کد خبر 881390
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha